Αναρτήθηκε από: Konstantinos | Νοέμβριος 28, 2008

Το ότι υπάρχουν σύννεφα στον ουρανό δε σημαίνει ότι όλα είναι γκρίζα

cloudtransformationΑπό τότε που η γλυκειά προβλεψιμότητα της επαγγελματικής ενασχόλησης μας χάθηκε μαζί με τον Αύγουστο του 2008, όλο και περισσότερο μειώνεται ο χρόνος που αφιερώνουμε στη συζήτηση των πραγμάτων που μας αρέσουν πιό πολύ στη δουλειά μας.

Ολο και λιγότερο μιλάμε για δημιουργικά νέα έργα, όλο και λιγότερες ιδέες βρίσκουν το κουράγιο ν’ αποτυπωθούν στο slideware. Ωστόσο στις προσωπικές επαφές με συναδέλφους, όποτε η συζήτηση ερχόταν στο αντικείμενο που μας αρέσει, στη ζύμωση του ηλεκτρονικού (όσο ακόμη έχει νόημα ο προσδιορισμός) επιχειρείν και της τραπεζικής, ήταν εμφανής η ανάγκη των ανθρώπων του χώρου για επικοινωνία και ανταλλαγή ιδεών.

Γι’ αυτό ξεκίνησα αυτή την προσπάθεια καταγραφής:

  • των ιδεών που συναντώ στα άλλα blogs (που τα σημαντικότερα παρατίθενται ως links, όπως αυτό του guru   του marketing Seth Godin ή το Bankwatch του Colin Henderson και το Visible banking του Christophe Langlois, χωρίς να παραβλέπουμε το Mental Block του Πάνου Κοντόπουλου)
  • των εννοιών που συναντώ στα περιοδικά και στα βιβλία που διαβάζω (τελευταία το βιβλίο «Bank-Industry Networks and Economic Evolution» του Thomas Marmefelt  και το paper «The evolving landscape of Banking» των W.A.Boot και M.Marinc από το περιοδικό Industrial and Corporate Change)
  • των θεμάτων που από τις συζητήσεις μας προκύπτει ότι ενδιαφέρουν πολλούς από εμάς

Ελπίζω αυτά τα θέματα ν’ αποτελέσουν τη βάση για ευχάριστες (ας είναι και έντονες 🙂 ) συζητήσεις.

Αντε, γιατί είναι πολύ μακρύς ο χειμώνας ακόμη για να είναι τόσο γκρίζος ο ουρανός μας

Advertisements

Responses

  1. Αν κι εκτός Τρπεζικου τομέα, αλλά εντός αυτού της Πληροφορικής και συνεχίζοντας το νήμα της παρουσίασης ιδεών και της αναφοράς σε guru.
    Η κυρίαρχη τάση στον επιχειρηματικό κόσμο είναι η αδιαφορία για τις νέες τάσεις και πρακτικές. Πόσοι από εμας διαβάζουν Papers ή ειναι συνδρομητές σ έντυπα οπως το HBR?
    Οι δε αναφορες σε guru (περισσοτερο ως name dropping και όχι ως ουσιαστικες επιρροές) θα περιοριστουν π.χ. στους Drucker, Collins, Prahaland κλπ.
    Η αναποτελεσματικότητα πολλων απο τις καθημερινές μας πρακτικές, αλλα και η αναγκη για υιοθέτηση νέων, λόγω της αλλαγής της πραγματικότητας οδηγεί στην αναζήτηση νέων πηγών. Μερικές προτάσεις λοιπόν.

  2. Ο BJ FOGG http://www.bjfogg.com/, διευθυντης του εργαστηρίου πειθούς στο Stanford, εξετάζει την αποτελεσματικότητα των νέων μέσων (Web 2.0) στον επηρεασμό καταναλωτών.

    O Don Sull απο το LSE, προτείνει (επιτέλους!) την απομάκρυνση απο τα ασαφή και γενικόλογα ‘Visions’ και την αντικατάστασή τους από λίγους απαραίτητους στόχους που παρέχουν ευελιξία στην αστάθεια.

    Ο Nouriel Roubini (Dr. Doom!) απο το NYU που προέβλεψε ακριβώς την σημερινή κατάσταση από το 2006.

    Ο Dan Ariely απο το MIT’s Media Lab Center for Future Banking και το πολυ ενδιαφέρον paper σχετικά με τον πόνο!
    http://web.mit.edu/ariely/www/MIT/Papers/mypain.pdf

    O Joel Podolny, που θα ηγηθεί του υπό ίδρυση Πανεπιστημίου της Apple, προτείνει την αλλαγή του τρόπου διαδασκαλίας του management.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: